jobb, springa, ringa, prata, skriva, planera, googla, maila, bifoga, skicka, skräddare, butiker, kaffe, mat, sova, möten, kläder, berns, smuts, plugg, vänner, sprit

jobb, jobb, jobb, jobb, jobb,
springa, springa, springa,
ringa, ringa, ringa,
prata, prata, prata,
skriva, skriva, skriva, skriva,
planera, planera, planera, planera,
googla, googla, googla, googla,
maila, maila, maila, maila,
bifoga, bifoga, bifoga,
skicka, skicka, skicka, skicka,
skräddare, skräddare,
butiker, butiker, butiker, 
kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe,
mat, mat,
sova,
möten,
kläder, kläder, kläder, kläder,
berns,

ett härjat, stökigt, dammig, äckligt, smutsigt rum.
plugg.
vänner.
och lite alkohol på det.

= mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej kära vän.

Du kanske har upptäckt att jag än en gång har lösenordskyddat min blogg. Om du vill läsa ändå behöver du dessa uppgifter;



användarnamn: johanna

lösenord: carlsson

Postat av: Dancing Queen

Oj, det lät så mycket mer när man skrev på det där sättet.. hoppas du trivs =)

2008-09-12 @ 00:28:22
URL: http://danceaddict.webblogg.se/
Postat av: Anna

För min skull, kläm in blogga blogga blogga också.

2008-09-14 @ 22:49:41
URL: http://annabostromi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback