Hårstrålove

Jag vet inte riktigt alltså .det är svårt att veta pälsdjur pälsmänniskor nakenhundar

Älsklingsdu, bli vacker, skratta

Har som regel att undvika punkt.

Empty

Delete

Alt ctrl

låtsasmänniskor i låtsasvärldar med låtsaskläder och kroppar och skit och sånt

Show me a happy face mister


F



--

Vet du va vad jag tänker på just nu honeybunch?

Nä vadå?

Att jag verkligen vill få betalt för att busa


inget mer hejdå

Ja du vet ångesthelvetet kan släppa vännen
Skrattochgråthängerihop

vi spelade twister och åt chokladkräm massa ben och socker och tyg


Klick klick klackeliklack

Jag fick svar
En gång till två gånger till
och så spelar jag running up that hill med  placebo

klick klick klackeliklack

tuuuuuuuuuuut. Nä för jag ringer inga fler gånger älsklingarna mina. No more

Flera nyanser av brunt och rött

det bara går inte

Kan inte skriva tar slut hela tiden

Någon dödar mina ord

För tillfället ur funktion Jag

ett hjärta lust och fantasi

Det tog aldrig slut du tog aldrig slut


och så har man ingen snopp som vanligt

och då går det inte
 
då kan man inte vara vänner och umgås

jag lovar att sluta känna mig dålig

lovar att inte vara corny honey

baby, jag ska vara mitt allra bästa jag någonsin

trots att jag inte vet hur man gör riktigt så lovar jag hårt

och knyter händerna ännu hårdare

det är okej älsklingsM, allt är nytt nu, himlen och stjärnorna och orden

Drömmarna