Stjärter dam

Finns tusen andra bra saker att tänka på och jag tänker
liksom
jag är så nöjd

för jag vet vad jag ska tatuera nu
ett fint jätterött hjärta precis under vänstra bröstet
på sidan där det gör ont på revbenen

Nej
det här är en liten sak som går att göra stor
men fuck it
bara min hjärna som zoomar in skiten

JAG ÄR SÅ GLAD OCH TACKSAM FÖR MITT JOBB OCH MINA VÄNNER OCH MIN FANTATISKA FAMILJ


Helt okej faktiskt


"Du borde vilja ha mig. Men visst. Om du bara ger mig en kram imorgon så kan vi låtsas som ingenting"

Fuck you Mathilda. Aldrig i livet. Jag tänker inte ens säga hej. Eller så är jag blyg och rädd och du är stark och på. Krävande. Kvävande? vink vink.


Nej söt och fysisk. Jävla dig. Jag skiter baklänges och kräks på magontet. Ältiält. Slut på allt. Skrattar dig rätt upp i ansiktet. Fegis. Pojkspoling. Bortspolad. Mohaha. Det handlar inte om dig längre. Utan om en sprakande kontrollpanel. Smile.

Du borde köpa dig tålamod flicka lilla
för intensiteten och passionen har du redan

- -

Rätt coolt att det kan börja så bra men sluta in hell
spännande och lärorikt sa dom visst


jag har bästaste kollegorna ever 



skitparadismumsmums

vet ni vad gott folk

jag flög åt helvete
faktiskt allting åt helvete
katapulten och jävligt fritt fall i tremiljoner kilometer i timmen
känslor i tre miljoner kilometer i timmen
pladask pannkaka asfaltsgegga

helt trasig för en stund. megamongo. in och ut i mig själv. surrealistiskt och väldigt läskigt. mer skrämmande än alla attraktioner i hela världen. bara blev svag. kunde inte hålla mig. spydde gallaballa över alla som ville (råkade befinna sig i närheten) höra. eller nej. vi hade tjejsnack på kajen och det var högst frivilligt och mycket mysigt. ringde bästisen som tog körkort idag. grattis älsklingen. la på i örat fast han är världens sötaste. min g. i alla väder och stormar och solsken. orkade inte tystnad just då.
kontrollfreaket som blev ett freak tappade huvud och hals och hjärna. svämmade över.
inte intresserad egentligen. jag är ju skön och cool. inte tom och kall. allt handlade om förväntan. och förhoppningar. galet impulsiv.

bye bye baby

så stark nu. känner det. ännu mer än det som gör ont.

imorgon ska jag svettas bort skiten
dripp dropp dripp dropp


Insanity



flyger omkring världens fetaste citronfjärilar i magen 
pirrhelvete
hjärtat vill liksom inte ta det lugnt

och jag vill vill vill inte tvivla
tänk om tänk om inte
skittankar

Tålamod har aldrig existerat i min lilla bubbelvärld

Pubbis

I'm alive.

Vild kväll med grönalundarna

underbart.

din hand på mitt ben igen killikill
tack på förhand

Andra dagen

Hemma.

11 timmar. I en annan värld.

Gröna Lund.

massa snyggisar. Och massa som säger baby och sötnos och gullet.

fjärilsvingar i magen

Mami

och min mams gjorde te till mig och glittrade med ögonen och ville höra precis allting

och jag älskar dig
det känns mysigt inuti

Grönis

Första dagen på jobbet då alltså

Omtumlande
Spännande

Ett stycke Jurist förklädd till attraktionsförare
Busiga Fröken Fräken i lilla båset
samt en förförisk norrlänning på drift

ett sällsamt möte med en ung man i personalmatsalen. pyttepanna och köttbullsgegga. Han opererade bort en tumör i hjärnan för tre år sedan. Hallonformad. Björnbär. Bara sådär liksom. Pekade finger åt döden. Respekt.

Unik stämmning
helt coolt faktiskt
man bara är och säger hej och pratar som man aldrig har gjort något annat

jag är glad och nöjd och fjärilsaktig i magen
och pubkvällen
jag undrar jag
hur det ska gå

Får jag lov

G g G bästa bordskavaljeren




kan man låta bli att le? billie jean ge mig mer.

klockan halvsex idag grät jag. bara för att. bara för att. bara för att. det rann och gjorde lite ont och kroppen gjorde sig av med skräp. saltat skruvat känsloskräp. crappy crap. tomma blanka rader mellanslag radera delete.

jag ger av mig själv. jag lovar. och folk tar. det gör dom.


Skivan

ja

lila skjortan och siljalinefeelingen till trots

jag gillade skiten
och dom rosa drinkarna och glassplittret på golvet
som att dansa på diamanter
krossade drömmar typ

eller


jag mådde bara bra och alla andra med och vi kramades och pussades och bet varandra i urringningen


ÅH nej och äntligen. Mp3a. Jag gör slut. eller. egentligen var det nog aldrig riktigt vi ändå. gick aldrig hela vägen. gjorde inte "det". fanns aldrig i mitt hjärta. brann inte alls. intriger och fulspel.

klart att vi var udda. omaka. roliga emellanåt. Men passionen? jag vet inte om jag tror på det där med teater längre.

klassens författare drar sig ur ut och bort

I love you and I hate you and Goodbye


Ja tack



Scream - Timbaland ft. nicole scherzinger and keri hilson
Way I are - Timbaland ft Keri Hilson
Bounce - Timbaland ft Justin Timberlake and Missy Elliott
Release - Timbaland ft Justin Timberlake
Fantasy - Money

Shock Value
sjukt bra album bara. massa guldkorn. Timb. Ny husgud.

Och som vanligt Futuresex/Lovesounds
Lika bra fyra månader senare liksom. Sexy ladies let me talk to you. Summerlove set the mood. Lovestoned. Vansinnigt hett.


blä

En kärleksnalle bara

sjuk konstnärs M får inte gå ut och ha kul
sjuk får inte träna
sjukt barfotabarn får inte leka lekar

sjuk får dricka grönt chai och läsa skriva sova



skulls

ja jag vet inte

dödskallig skallig skulle egentligen aldrig

det där
skummigt bubbligt argt


Friskas och svettas

Imorgon säger jag hej och hejdå till mitt liv

11:30

Träna nu
försöka duger

men du. jag vet inte. du borde faktiskt förstå.

Muggen

bärpaj och champagne te
och ett samtal om ostar och äldre män

Längesedan bara
så lugnt och skönt och bra

ingenting annat

bara bara underbara bra

o

vet inte men

ödmjuk är inte riktigt min grej idag

SURPRISE


booow gaaaoord

Nu är jag här hos G

rymdljusår hemifrån


grå

sluta bråka på mig m

och svara
annars vill jag bara försvinna
rymma rymdljusår bort


Blajj

Ingen öde ö längre

aldrig ensam
men

ibland
bara då
är allt kilomter bort

overklighetskänslan ni vet
bubblan
bubblet i magen och själen

utanförkroppengrejjen


GM

Du finns liksom
och det är allt och bäst
alltid bäst

djupare än djupast
där är vi nu

klogris

skit skit skit


underbara bara barbar

djupare sup ljugare

lustiga lust

ge mig något mer

vårtårar

lovar att jag fortfarande älskar


grisklo

13 veckor på Gröna lund då.

Ångestpanikglädje

Tre skivor. Sisådär alltså.

Vet inte vad som hände igår

tappade liksom allt

förstånd och intellekt och hela skiten

blev bara arg och ledsen och tänkte på krossade tomater krossade hjärtan för fan rött och blodigt

saknad

damn it

ville inte att du skulle tänka på mig och bry dig så förbannat

bara ondare då

stoltis

Ja multikonstnär. Mathilda den vilda håller på att bli stor och vuxen.

Den ska få bo på söder. Mitt verk.

Eller. Pretto på mig.

Tavelgrejjen. Vita jättestora träkartongskivan med trasiga texter om mammor och döda pappor och kärlekar som inte vet vad kärlek är.

Och livet liksom. Mitt liv är sålt.