action.


spilla saltskit på golvet och torka upp det med trasig tå. liksom. 
bara sådär.
gråta grustankar. ut. spy. äckel.

över. so over.
bit i läppen och klistra på skiten.

jag är kanon. kanon mathilda.

kortis.

nä. rensar ut bara.
saker och människor.
tankar. sängkläder.

:)

ja. collide.
big time. men.
ångrar inte. aldrig. absolut inte värt det.

ingen är värd det.



drunken.

full och so fucking stupid.

jag hatar inte. lovar. egentligen.
orkar inte förklara. bara arg.

don't fuck you.

måndag. so good.

yoga och massa svettig träning.
tända ljus och chaite och bra böcker.
satt uppe halva natten. reflekterade. skrev. tänkte.
boostade själen och hjärtat.


nu är jag tillbaka.
back.

så värd allting bra i världen.


söndag. nästan kväll.



fakta. fucking. fakta. don't fuck with fakta.
för det är bara det som är sant. som är på riktigt.
det man kan lita på.
lösa antaganden är åt helvete. låtsastrams.

ingen annan effekt än rent destruktiv.

jag är bäst när det väl gäller.
disciplin käraste. och vilja.
stålis.

söndagdag.

sjukt egentligen.

att man bryr sig så mycket. fast man kanske inte gjort det förut.
tönterier. helt och hållet från min sida. klantigt. 

nu är jag kall. från och med exakt nu.
för det är inte kul längre. som det var förut.
jag är fin. och bra. inte ledsen. 
inte ledsen. inte ledsen. inte arg. oarg. orriterad.
otrasig.

avstånd. och tid. sätter punkt för alla barnsligheter.

bye bye baby. i'm out.

fredag förmiddag.

ja
dags att dra iväg och svettas bort lite skit då.

rensa huvudet.
sen massage. och träffa mysmormor.

tack och hej.


woho.

det blev till en bra dag. plopp sa det bara.
söta barn och solsken och nästan solnedgång.
åt spökhaj med världens bästa äggsås. ägg och nötost är livet. en stor del iaf.
kramats jättemycket. gör mig varm. och mysig.
fick en blank och fet klocka med inbyggt spel. 8:36 dygnet runt.
hunnit tänka en del på ett bra sätt också. konstruktiva tankar.

ärlighet är nyckeln till all bra kommunikation.
no more älting.

jag känner mig nöjd. och klok och uppfylld av något skönt rus.
sjukt längesen.

bra, bra - timbuk. torsdagens låt.


puh.

ja. tillbaka till idiothålet då.



svimma svimma svimma bort din sura min.

bara ramlade ihop i en fin liten hög sådär. kroppen ville inte mer.
sönderstressad. lågt blodtryck. skitbråk och skitblickar och skitkommentarer.
hejdå medvetande. 

hann börja drömma. så skönt. försvunnen i mig själv.

imorgon ska jag må bra igen.







musik. och tankar.

du vet en sån där låt som bara går rakt in i hjärtat och rör om med världens största träslev
som får en att bli helt svag och omtöcknad och gråtig
jag vet inte
det kan vara minnen eller så
fraser och riff kopplade till människor
upplevelser kanske händer och fingrar
tar en tillbaka till någonting. ja. precis. så.
kräkochspymusik. kärleksmusik. åthelvetemusik. tidsmaskinsmusik


cauterize - closer. akustiska versionen
damien rice - the blowers daughter
 slutar kanske andas.


Söndag. nästan måndag.

vi leker med varandra. leker med varandras hjärnor. spelar spel.
gunga gunga. hoppa hage. fia is fucking with knuff.

tröttsamt.
ändå är man med på skiten.

vi är inte människor. vi är jättestora bebisar.
hink och spade. låt oss gräva ett hål.
idiothålet.


eftermiddag. söndag.

tårtis över då.

tihi. för det är inte jag som har något att bevisa.

hur var det nu med orden?

nästan söndag.

laxen var god herr stofil.

- - -

du kan vara oförutsägbar.

å. så lättsam. så lika. så själsfrändeaktigt.
eller hur lät det? ordbajs. ungefär så här
plask
plopp
ploooooopp
prutt
aaaah

irriterad.
trött.
ont i magen.
pms.
och skum?
nä. det tycker inte jag.

den som sa det han var det. pilutta dig för I don't give a damn.
huvudet högt upp och ståtligt som aldrig förr.

tårtkalas
o jag längtar.
grattis igen gråtgullis