Icouldthinkofyou.buti'mnotsure.youwouldlikemythoughts.

Till signaturen jag vill vara anonym
-
ja.
tänk om han kunde förstå.
tänk om han ville förstå.
tänk om han visste.
tänk om han vet.
tänk om han han vet men inte vill förstå.
tänk om han inte tycker om mina ord.
tänk om han kunde se mig när jag gråter.
tänk om han hittade min lilla låda där jag gömmer alla mina hemligheter om honom.
tänk om han visste att jag samlar på kyssar.
tänk om han kom på mig.
ja.
tänk om han kom på mig med att tycka om honom.
- - -

Kommentarer
Postat av: Jagvillvaraanonym

Jag kom tillbaka hit.

Om jag skriver att det inte var meningen så skulle jag ljuga. Trodde att du kanske till och med hade läst det jag skrev, hoppades att du kanske skulle svara.



Jag tänkte att du, förstår.

Jag tror att han förtjänar att få förstå.

Det är ingenting man bara gör, förstår.

En gång trodde jag att det var så - att jag bara förstod.

Jag lämnade mitt livs kärlek för att jag trodde att jag hade förstått.

Det gick snabbt att lämna henne och bryta upp men ett år att förstå. Det är svårt att bryta upp kärlek.

Mitt hjärta försöker fortfarande att förstå, ibland.

Men jag låtsas - jag är bra på att låtsas.

2008-07-19 @ 19:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback