thingswelost.in.thefire.part9.korrespondans


om att sakna gränser,
om att bli besatt,
om det fulaste jag vet,
och föraktar hos mig själv;

-
känner att jag borde skriva någonting mer,
någonting klokare,
att jag borde skicka iväg någonting helt makalöst, nästan banbrytande,

det borde handla om hur jag ramlat ihop på golv,
av ren och skär ångest,
gråtit och gråtit och blivit så full att jag inte kunnat resa mig upp igen,

hur jag ringt och ringt och ringt utan att få något svar,
hur jag tittat in på hans blogg, på hans facebooksida, studerat kommentarerna, gästboken,
förbannat mig över att allt går så bra, att hans liv är bra, utan mig, med någon annan,
-
jag tror verkligen på att kärleken kan driva en till vansinne,
jag tror på att man kan bli sjuk av kärlek,
ibland vill jag kunna göra så mot någon,
smitta någon,


Kommentarer
Postat av: anna

din texter alltså!

Postat av: robert

sant. så jävla fucking sant. kan man säga så?

2008-08-31 @ 18:15:06
URL: http://puss.devote.se
Postat av: mathilda

anna: åh, ja, hm,



robert: antar det,

2008-08-31 @ 19:24:54
URL: http://dalberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback