Ugglor som får kläder

Å !jag trodde jag hade en massa att skriva om men va fan det tog liksom stop när jag väl hamnade här

I veckan har jag pluggat och avsagt mig all form av social samvaro samt fått vykort från Sölden, eller från Gustaf som vart där såklart, inte själva staden, städer kan inte skicka vykort, och så har jag inhandlat mitt första plagg från KappAhl på ungefär tio år, helt kär, dessutom har jag blivit med uggla, en i guld som hänger runt halsen, någon viskade i mitt öra att det ibland är skitnyttigt att träffa människor man inte träffat på hundra år bara för att upptäcka att man verkligen inte har saknat dom, känner mig mest som en betraktare tror jag, utanför men inuti på samma gång, älskade syster har gjort det igen, dumma dig älskade älskling, jag tycker synd om dig men mest så är jag orolig ända ner i magen, det var sjutti fantastiskt fulla tånaglar, jag menar tonåringar som klättrade upp för kattstegen in genom balkongdörren och bara förstörde, du har en fin papps gumman, så kom jag dit sen och drack te och sånt, skakade lite, suspekt känsla, mer då, jo yoga varje dag innan sängdags, dricker massa vattten med och äter osötad musli med onakafil, handlade hälsokost här om dagen, bara gick runt på stan utan att göra någonting speciellt jättelänge och det var jättehärligt, helt ensam men helt härlig ändå, havrekuddar och pälsmössor är livet, ge mig mer mjuka tyger och knallrosa dagar please

och den här bloggen har inte fungerat normalt och det stör mig för det gör att massa tankar fastnat i huvudet istället för i skärmen

supertöntigt egentligen för det är ju där som dom ska fastna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback