Penseldrag och skruvdrag. Kork.

Åh jag orkade inte ens titta färdigt på Alpha dog trots att min sexgud Justin är med och har tatureringar över hela kroppen. Undrar om det är jag som har problem med engelskan eller om filmen bara sög. Don't know.

Imorgon är det dags för zon moderna igen. Ungdomsprojekt på moderna museet som jag deltar i och är ungefär det bästa jag gjort på bra jävla länge, jajamen sådeså! Vi har byggt en hjärna som man ska kunna gå in i, som i huvudet på John Malkovich fast på riktigt liksom, ska fylla den med precis vad vi vill, någon behövde en motor liksom, en annan glitterkorn,

jag vill verkligen utnyttja utställningen stenhårt, får filma och grejja och så.

Om ni har vägarna förbi så finns det världens mest spektakulära verk någonstans där inne, kommer inte ihåg exakt var, som iaf föreställer ett motorcykelgäng och människorna och miljön runt omkring, en tjej som nog har blivit våldtagen ligger i mitten längst ner och man verkligen ser hur dom skriker och bråkar och slänger hat runt omkring sig. Grotesk och pervers. En monstermålning helt enkelt. Helt i min smak.

Akta så ni inte ramlar in i det jättelika blåa hålet bara och förstör era fina frisyrer och välfriserade tankar



- - - - 

Notis: jag var i tidningen förrförra lördagen, svenska dagbladet, kulturdelen, missade mig själv såklart, dement, blev intervjuad om zon moderna och berättade om mina författardrömmar, undrar om det kom med, jag var säkert inte söt på bilden eftersom att det inte går, men någon sa att jag ändå var det, ljugare, lögnare, glad är jag iaf! Ska bli kul att se imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback