Jag stod mitt i smeten liksom, det bara small, poff sa det

Weei! Intressant kväll må jag säga.

Innehöll följande

- Ett stycke fyllo som sa sig kunna måla av mig naken med kläderna på om exakt två månader (jää you wish) Dessutom skulle han skicka iväg ett chict litet mail till påven.
Ett långt telefonsamtal med en förvirrad göteborgare från
nossebo som sa sig vara väldigt gay, gillade lack men inte läder samt var ovetande om David Hasselhoffs storhet (sa du att du var bög?). Killen hade knapprat in R:s nummer på måfå. Lucky us! Well...
- Ett träd med rötter och allt buret av mina manliga vänner x antal meter (minst tvåhundra), lockade till sig diverse nattliga turister att fotografera och filma. En riktig attraktion. Kul att dom kan glädja någon liksom (MOHAHA!).
- En 20 minuter lång bussresa med galen R som frenetiskt sitter och spanar, "hey, jag följer svängarna liksom, takten".
- Obestämt antal villiga 91:or som raggade gärnet på en manlig kamrat "hon vill att du pussar henne H". Vart är världen på väg?
- Många välbekanta ansikten man inte sett på sjukt länge. Oj vad det värmer. Det är inte förens man faktiskt träffar den där, på något sätt, speciella gamla vännen, som man inser hur mycket man faktiskt saknat den personen. Freaky.

= En väldigt lycklig Mathilda. Verkligen. Hon längtar redan tills imorgon. Vet inte varför. Tror det är känslan som lockar. Att bara få vakna och känna så där. Mmm. Lugn.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: nina

hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback