Sleepyhead

Sovit mig igenom hela dagen. Alltså. I vaket tillstånd. Mentalt känner jag mig fortfarande sömnig och inte alls speciellt på G. Sådär som det kändes i Norrland fast ändå inte. För nu är jag ju i Stockholm och då känns det inte bra att känna så. Är liksom inte okej att bara vara utan man ska ständigt prestera. Ibland vill jag bara spy på den där sjuka attityden.

Anyway. Bad i Grisslinge med bedårande småsykonen plus ett stycke mamma. Rätt så trevligt. Spanade på syndigt sexiga killar som gång på gång kastade sig efter volleybollen* , musklerna glimmade i solskenet och jag typ smälte. Skyller på svag karaktär.

Hörde något från vardagsrummet om mys med godis och grejer. Är inte direkt den som bangar!

CIAO!

*Väldigt mycket önsketänkande "snälla gud gör så bollen träffar mig hårt i huvudet och jag svimmar och någon hunk måste pussas med mig för att jag ska vakna till liv igen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback