Fluffiga tårar och rosa känslor

Ush på mig vad jag klagar. Ush vad jag inte har gråtit på månader. Ush att mascaran rinner och håret är en total mess och ush att jag sitter där i den tomma barnvagnssektionen med mobiluren klistrad(!) mot örat "blablabla-det-är-synd-om-mig-alla-kan-gå-och-dö-blablabla-för-ingen-tycker-om-mig-blablaba-SKIT-CRAP-HELVETE". Just great. Lovley. Kul att allt bara rinner över, tio liter ilska/frustration/ångest/tvivel/dynga på en gång. På en kväll. Way to go Mathilda. Klapp på axeln för den.

Victim: Female, 17, happy and outgoing
Killer:
PMS

Nä. Seriöst, tänk om man kunde konvertera till det manliga könet.

.....Och andra sidan. En stor, hårig man skulle inte klä så bra i den här ursöta, rosafluffiga babydoll kreationen av MBMJ. Så, I guess, är väl bara att rida ut stormen som det så käckt brukar heta. Wish me luck.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback