Men JA.

och till det coola.

Jag har träffat en begåvad Konstnär som har målat av mig några gånger.
Han tyckte att jag var vacker tror jag.
Han bjöd ner mig till Paris. Där levde jag som en prinsessa. vin. choklad. kultur. mat. inga monster.
Idag var jag på Stockholm Art Fair och hälsade på han och hans målningar. Imorgon ska Ernst Billgren diskutera en av dom i nyhetsmorgon. Jag tror att han är kär i sin andra modell.

Jag firade nyår i Oslo i ett konstnärskollektiv med trätrappor och flagnad färg. Vi hade levande musik, cigarrer och champagne. Norges kulturelit vad där. och en del andra (jag, haha). Vi dansade Wienerwaltz och åt för mycket suspekt paj och någonstans där sa K att jag gärna fick följa med till hans hotellrum. Vi åkte tåg i väldigt många timmar, och på vägen tillbaka tecknade han det porträtt som jag har här på bloggen. Bohemliv i fyra dagar. Jag, D och K. Vi är bäst på att imitera ryska maffian. Tydligen så har jag aristokratiska fötter också.

Jag har sålt en tavla för 10 000. Den hänger hos en kvinna någonstans på Söder. Hon har den istället för TV.

I Paris blev jag stoppad av en japansk modellscout. och ikappsprungen av en kortväxt liten lärare som ville säga att jag var très beautiful.

Väggarna i mitt rum är täckta av gamla klänningar och golvet av skor, kuddar, matta och gungstol. 

Jag kallas "Den siste Mohikanen" av en god vänninna. Hon tycker att jag är så superspeciell. Och ibland får jag höra att jag tillhör ett annat århundrande. En del tycker att mitt liv är som en film

Just nu pluggar jag mode och film på universitetet, till hösten blir det modevetenskapliga linjen, med siktet inställt på en kanditat i modeveteskap!
Till sommaren har jag sökt kursen "Visuell bildkultur i 1700talets Sverige". Heja retro.

Kommentarer
Postat av: milk

men hjälp det låter alldeles för bra för att vara sant. man ska inte vara svartsjuk har jag lärt mig - men lite avundsjuk blir jag allt. det verkar ha gått bra för dig sedan senast? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback