en fri kvinna.


...nu har vi en tv,
men ingen antennsladd,
jag mår bra,
jag dricker te,
och diskar mest hela dagarna,
läser böcker, älskar med mina ord... 

talang.



För ett par veckor sedan blev jag fotograferad av min kära vän Mia inför hennes kommande utställning på kulturhuset - Progress in Chaos (vernissage 20/2 17:00 - 19:00)
Jag är stolt och glad över att ha fått vara en del av hennes kreativa process.
Blir alldeles varm och gosig i hjärtat då jag tänker på alla mina begåvade vänner;
som filmar, fotograferar, regisserar, sjunger, skriver, målar, dansar, skapar,
lever, jag känner mig levande,
berikad, inspirerad,
tack,

i stay up, clean the house, at least i'm not drinking.

vi som delade en illusion,
en helg,
två, tre,
fyra, åtta,
kyssar,
fyrtioåtta,
vi som lekte lekar,
dramatiserade, regisserade,
han och hon,
mamma, pappa,
kanske barn,
slet sönder kläder,
slet sönder varandra,
ramlade, famlade,
samlade,

på oändligheter,
evigheters evigheter,