RAW




Schyffert är så het. Och gammal. Blåa kalsonger. Frank Dandy. Skolpojkegubbe gone wild. Tänkte på rätt ord hur länge som helst men går liksom inte att beskriva. Genomcool bara. Smygsexappeal.

Dave, Petra, Mårten och Johan. Ni har inte en chans. Eller Mårten. Du har en liten. För du är söt.

Fantastisk kul kväll

HUMOR ÄR DET SEXIGASTE SOM FINNS.


Yes

Jag har skrivit på min bok nu. Väldigt lite. Men iaf.

Känner mig stark och odödlig.

- -

Förresten.

Du behandlar inte mig som skit igen.

Uppfattat?

Sjuttis

tror att det är bäst att jag håller det här för mig själv
att jag mår bra nu och att det syns och att jag ler och glittrar
men om man vissnar och kryper ihop betyder det någonting egentligen
jag menar
man är ju inte en död blomma en liten figur längst bak
det är ju inte ens riktiga jag bara ett tillfälligt tillstånd
är jag okej ändå


Avlekt

Superskönt verkligen,
tränade tills jag mådde illa med spyan i halsen

Gotta love it

Pokushokus

Jag vet inte vad det är men va fan känner ni det inte ibland, känslan av att aldrig vara tillräcklig?
skitstövel vad arg jag blir på mig själv när jag ställer grymma krav på allt och alla och på mig själv
och blir besviken när det inte blir som jag tänkt mig eller förutsett eller hoppats på, och så har jag alltid lagt ner tusenmiljoner procent på vad det nu kan vara, det där grymma drivet som för det mesta är bra, men det gör ont när det inte går liksom, när man delar med sig av saker som ingen annan egentligen bryr sig om och ändå fortsätter man och fortsätter tills det inte går att sluta,
man väljer inte med omsorg, man bara tar för givet att den andra ska förstå och lyssna i all evighet, älska det där lika mycket som man själv älskar det, kunna vara glad och skratta åt dåliga eller bra skämt, så får man prestationsångest som äter upp en och allting runtomkring, och man kanske börjar undvika saker och människor bara för att man inte längre orkar vara bäst hela jävla tiden och så vandrar man där i den där förbannade cirkeln av självömkan och litenhet

OCH DET ÄR STÖRANDE.

Jag är lycklig. Jag bara tänker

Gruskorn


Tror jag måste rymma härifrån ändå till orminge och gömma mig på friskis och svettas och glömma bort mig själv och alla runt omkring, ta sönder min fot igen kanske, bryta hjärtat och  lungorna och bara försvinna,

eller bara skriva, göra mig hel igen, som jag brukar, starka motherfucker, you can do it, I love you,

...She said I think I'll go to Boston.
I think I'll start a new life.
I think I'll start it over, where no one knows my name.
I'll get out of California, I'm tired of the weather,
I think I'll get a lover and fly 'em out to Spain.
I think I'll go to Boston.
I think that I'm just tired.
I think I need a new town, to leave this all behind.
I think I need a sunrise, I'm tired of Sunset,
I hear it's nice in the summer, some snow would be nice, oh yeah.

You don't know me,
And you don't even care, oh yeah...

Det är bra så. Du är bra så älskling

bristfällig

O jag är en geak ja för det är jag

Suttit och laddat ner gammal musik i två timmar. Snart nästan tre. Mer två. Och tjugo minuter. Whatever. Ace of base liksom. Hur 90tal som helst. Underbart.

Bangade på gamla stan. Sorry. Men jag är sjukt sliten i kropp och själ. Sitter här med min friskisflarra och klunkar isvatten.

Socialt handikappad efter dagen i Täby centrum. Hej skulle jag kunna få din mailadress. Ja. Nej. Varför. Om jag får din. Hejdå. Den är privat. Du var söt. Inte du. Aldrig. Go and fuck yourself. God förmiddag. Ursäkta. Rörigt det här. Lärare i rosa satin. Pojke i flickkläder. Du ska väl kolla?

Stoppa upp mig. Jag menar. Fingret. I din röv. För jag är drenerad och uttorkad och,

Sovnödig. Nördig

Mjau

Justeja. Blivit så himla frågvis nu igen. På ett äckligt sätt liksom. nej han är inte sur på dig. säkert. Ja. vad var det med henne då. Inget. säkert. Ja. Blabla. Men det visste jag väl. Inte fan måste jag höra det också. Bekräftelseskit.

Skärpning. Kan bättre. Det där är inte jag på något sätt

Coolaste katten


Tankar

Igår när jag skulle sova efter en lång och halvblöt kväll och en halvstukad eller vrickad eller bara allmänt blåsvullen fot, kunde jag bara inte sluta att tänka på hur konstig många kanske tycker att jag är ibland, att jag kan glömma bort att ha ont mitt på dansgolvet och slänger kryckorna åt helvete istället för att sitta ner som man borde vid bordet  med stolar och människor runt omkring, liksom, och så blir jag så satans osäker på mig själv trots att jag vet att alla andra ska skita i vad jag pysslar med, och så undrar jag om jag hade brytt mig om det inte vart jag och jag hade fan inte gjort det alltså, jag hade varit snäll och fin,

och så tänker jag sönder skiten ändå också, trots att jag sa att jag inte skulle göra det, eller i alla fall sa det till mig själv i mitt huvud igår på kvällen i sängen under täcket med goseångesten, vi myste, och så har jag nog börjat inbilla mig saker igen om folk,

ja att dom typ är arga på mig för att dom går när jag kommer även fast dom dansade med mig tre sekunder tidigare, tänker för långt bort sir, sorry sir

Kryckmongot vill inte leka era lekar mer okej. Har inget att bevisa.

- - - -

Men kul hade jag iaf.

galenidiot

crazyfool.

Vad ska jag göra?

Mina drömmar är verkligen världens skummaste drömmar, dom på natten, inte dom på dagen för dom är fullt normala (öh), hur som helst så kan dom innefatta typ vad som helst, det finns ingenting som är för konstigt för min hjärna, förstår inte varför, har hört att jag bearbetar saker när jag sover, men va fan, vanligtvis brukar jag komma ihåg allting men inte just idag, 

skulle kunna skriva en hel sagobok, verkligen, en gång drömde jag om en jättestor majskolv som kunde prata, dessutom var han guide och mörkhyad, inte alls gul, hemskt trevlig, berättade om lejon och elefanter och bodde i en grotta,

ett genomgående tema är väl att drömmarna alltid saknar sammanhang, tycks förflytta mig mellan olika världar, kroppar känslotillstånd, så långt ifrån verkligheten man kan komma ungefär, skulle kanske bli en bra julkalender, ring mej SVT,

så drömmer jag om saker som verkar hända sen, senare, på riktigt, jätteofta är jag med om saker som det känns som om jag varit med om förut, är ungefär som att mycket händer två gånger i mitt liv, kanske tre, och att jag inte kan sätta fingret riktigt på varför, speciellt grejer som människor säger, verkligen wierd, likadant är det med ansikten, känner ofta igen människor som jag aldrig har träffat och då känner jag mig lite halvgalen för det måste ju betyda att jag faktiskt har träffat dom förut, fast jag inte har det,

för jag kanske inbillar mig och då är jag ju faktiskt galen


god damn it.

Nytt ord
Udditet = En häftig cool avikelse

Penseldrag och skruvdrag. Kork.

Åh jag orkade inte ens titta färdigt på Alpha dog trots att min sexgud Justin är med och har tatureringar över hela kroppen. Undrar om det är jag som har problem med engelskan eller om filmen bara sög. Don't know.

Imorgon är det dags för zon moderna igen. Ungdomsprojekt på moderna museet som jag deltar i och är ungefär det bästa jag gjort på bra jävla länge, jajamen sådeså! Vi har byggt en hjärna som man ska kunna gå in i, som i huvudet på John Malkovich fast på riktigt liksom, ska fylla den med precis vad vi vill, någon behövde en motor liksom, en annan glitterkorn,

jag vill verkligen utnyttja utställningen stenhårt, får filma och grejja och så.

Om ni har vägarna förbi så finns det världens mest spektakulära verk någonstans där inne, kommer inte ihåg exakt var, som iaf föreställer ett motorcykelgäng och människorna och miljön runt omkring, en tjej som nog har blivit våldtagen ligger i mitten längst ner och man verkligen ser hur dom skriker och bråkar och slänger hat runt omkring sig. Grotesk och pervers. En monstermålning helt enkelt. Helt i min smak.

Akta så ni inte ramlar in i det jättelika blåa hålet bara och förstör era fina frisyrer och välfriserade tankar



- - - - 

Notis: jag var i tidningen förrförra lördagen, svenska dagbladet, kulturdelen, missade mig själv såklart, dement, blev intervjuad om zon moderna och berättade om mina författardrömmar, undrar om det kom med, jag var säkert inte söt på bilden eftersom att det inte går, men någon sa att jag ändå var det, ljugare, lögnare, glad är jag iaf! Ska bli kul att se imorgon!

2004-03-06

Jag vill rymma till dig älskade, krypa in i din stora döda famn och banka på hjärtat tills det börjar slå igen. Jag vill att du skall bli varm igen pappa, inte kall och blöt.  Du skall inte ligga där på britsen och leka skal, vara tom, göra mig halv, vara försvunnen. Jag vill inte sitta en meter ifrån din döda, äckliga kropp och tänka på att du är ett lik, låtsas att du sover, fan, du sover inte, du är död och borta och tom och jag hatar dig. Du ser inte fridfull ut, gör det då, försök, för jag vill det väldigt gärna, känna att du drömmer om dig och mig och vackra saker, stjärnor som faller och vattenfall i en annan värld. Vet inte om de skurit upp dig än och känt på alla olika delar, döda lungor, döda tarmar, död man.  Tjugofyra timmar sedan ambulansmännen gav upp där på golvet med sprutor och händer och nålar och elektricitet utspridda i dig, på dig och i luften. Min bror var där, han sa hej när du kom in genom dörren, kanske log du, la handen för bröstet och sjönk ihop på sängen. Pappa, du hade inte ont, lova det.  Du luktade alltid så gott älskade. En docka utan hår och röda läppar, en pojkdocka med slutna ögon. Jag vet att du försökte, jag vet att du ville, det skulle ha blivit så bra till slut, om tiden funnits, jag vet att du försökte, jag vet att du ville, det skulle ha blivit så bra till slut om tiden funnits, hör du det, jag vet att du försökte, älskade dig faktiskt, det skulle ha blivit så bra. Någon hämtade mig, släpade ut mig ur rummet med ljusen, tog mig ifrån dig, såg dig för sista gången innan du skulle smulas sönder, samma sak, gång på gång, allt skulle ha blivit så bra, snälla, lite till, hejdå, låt mig vara, tårar som rinner, älskar dig ändå, vet att du ville, försökte, jag försökte inte, ibland, nej, jag kommer aldrig att glömma dig pappa, tiden tog slut, skrivit tjugo, trettio, femtio sidor som du skall få, de skall brännas med dig för det är dina och mina ord, löften och drömmar. Fan ta dig och du måste komma till himlen. Hejdå.
Jag älskar dig pappa


RIP

Svetto

Investerat i ett friskis och svettis kort
Är ungefär hur kul som helst, idag körde jag kondition, imorgon blir det poweryoga
Skulle kunna träna varje dag typ, vet att man ska vila, men det är ju så förbaskat tråkigt,
och när jag väl bestämt mig för någonting så ger jag femhundraelva procent och glömmer bort allt annat runtomkring, blir ett riktigt freak, rätt härlig tror jag, välmående och hyper

Lite halvrisigt humör dock. Väldigt synd. Hoppas att det tar sig. Det gör det iofs alltid.
Tänkt lite mycket kanske, ja, varit lite mycket uppe i huvudet eller vad man ska säga, irriterande iaf,
däremot har jag kommit på att jag har ett jävla fokus när det väl gäller, så stolt över mig själv för att jag klarat av allt jag klarat av, det är driv i den här kroppen kan ni ge er på!

Skriv på boken älskling. Just do it.

Låttips: Boston med Augustana

Jisses Amalia

alpha dog och let's dance imorgon

tihi

Justin Timberlake. Förlåt. Men jag kan bara inte låta bli att tänka på honom och önska att jag drömmer om honom om precis tio minuter när jag ligger i min säng utan blommiga lakan men rosa kuddar. GE MIG JT. DET ÄR EN SKYLDIGHET. ORDER. NU. OM JAG VORE KILLE SKULLE JAG FÅ STÅND.

God damn it.

Ugglor som får kläder

Å !jag trodde jag hade en massa att skriva om men va fan det tog liksom stop när jag väl hamnade här

I veckan har jag pluggat och avsagt mig all form av social samvaro samt fått vykort från Sölden, eller från Gustaf som vart där såklart, inte själva staden, städer kan inte skicka vykort, och så har jag inhandlat mitt första plagg från KappAhl på ungefär tio år, helt kär, dessutom har jag blivit med uggla, en i guld som hänger runt halsen, någon viskade i mitt öra att det ibland är skitnyttigt att träffa människor man inte träffat på hundra år bara för att upptäcka att man verkligen inte har saknat dom, känner mig mest som en betraktare tror jag, utanför men inuti på samma gång, älskade syster har gjort det igen, dumma dig älskade älskling, jag tycker synd om dig men mest så är jag orolig ända ner i magen, det var sjutti fantastiskt fulla tånaglar, jag menar tonåringar som klättrade upp för kattstegen in genom balkongdörren och bara förstörde, du har en fin papps gumman, så kom jag dit sen och drack te och sånt, skakade lite, suspekt känsla, mer då, jo yoga varje dag innan sängdags, dricker massa vattten med och äter osötad musli med onakafil, handlade hälsokost här om dagen, bara gick runt på stan utan att göra någonting speciellt jättelänge och det var jättehärligt, helt ensam men helt härlig ändå, havrekuddar och pälsmössor är livet, ge mig mer mjuka tyger och knallrosa dagar please

och den här bloggen har inte fungerat normalt och det stör mig för det gör att massa tankar fastnat i huvudet istället för i skärmen

supertöntigt egentligen för det är ju där som dom ska fastna