hd

om man rör någon till döds är man en mördare då?

sdg

om man blundar och tänker på glödlampehimlar målade i lila och gör pirutter och säger farbor röd till tant grön vid övergånstället kanske ingenting någonsin har hänt och inga hjärtan någonsin blivit pulverkross

400 kr/g

hög som ett höghus på galenskap
som när man var liten och höll händerna för ögonen och sa du kan inte hitta mig jag är borta



mat.

herr kanin och grizzlybjörnen

vem äter vem?


kompensation.

sår. och bar.

betyder naken hud med blod.


barasåra.
heltidssysselsättning visst my darlingbabyface


fhds

känner mig sjuk.

behöver närhet tror jag.
på riktigt. inte plast eller gummi.


kent.

kent ger mig kolsyra i hjärtat
bästa jag gjort på länge mina vänner

frö.

det perfekta misstaget
finns det?

jag kan tröttna på att spela teater.
låtsasvärld. med låtsasmänniskor som för låtsassamtal och har låtsassex.
fejkar. livet.