breaking and entering

å så fin film
så fin så fin
att jag aldrig kommer glömma när hon skriker och slår för att sedan hoppa upp i hans famn för alltid och stanna där


tunn.

I en av alla musslor bor han bredvid en pärla och han vet att jag inte är lika mjuk längre och att vi aldrig mer kommer att titta upp mot stjärnhimlen tillsammans. För det finns bara vatten nu och skrynkliga händer. Inga fler rosetter.  Knutjävel

nakenhjärtat fryser

blåtir.

kan man flyga på marken? inuti jorden? jag tänker i alla fall inte pyssla med ovanförmolngrejer något mer.

cv bxz

jag är inte tunn nu längre

kreativiteten gör mig frisk

vy


imorgon måste jag börja skriva på riktigt igen.
leva igen tillsammans med orden. blomstertårar och kritsstrecksbubblor
och om jag går sönder går jag sönder tillsammans med minnen och saltflingor och mördarmusik
lyckligaste olyckligaste i hela världen mitt på parkettgolvet i smulor
mathildasmulor


jag håller på att bygga ett luftslott och där ska jag bo för alltid
vinka

gfd

jag kan inte knäppa upp mina knappar själv längre
min rygg är aldrig mer naken
utan ögon på sig


killer nollan.

mrs brightside är tunn som luft nu
klär inte i någons andedräkt



kalaskku

hjärtat är min känsligaste punkt alla kategorier och det låter man helst bli
inget pill eller kill eller mindfuck


erogen helvetesmuskel

sfa


olika liksom olika känsliga områden
hemligheter mår bra hos mig
promise


jfj

en brasiliansk senare.

herre.
traumatiskt.

aj, för i helvete aj
hur säger man det på spanska?


spark.

mitt hjärta är fullt med glitter


hk

jag vill känna så där som när man verkligen vill ha något och bara måste få det för annars går jorden och jag sönder tillsammans i tusen bitar

rymdpulver


piff.

ett stycke sprudelmadame


ibgh

jag känner mig mindre som en korsningsrondell nu än vad jag gjorde igår


fa

på nya äventyr med mathilda

spännande spännande spännande
håll andan och känn efter

hjärtdunk.
där ja.