små tomtebarn


Färg: Silver och grått
Dryck: Chailatte på soyamjölk
Plagg: Klänning
Främsta egenskap: Målmedveten
Sko: Ballerina
Uppskattar: Kärlek
Bok: Två nötcreme och en moviebox
Mode: frigörande, 60-tal
Nagellack: Chockrosa
Affär: Second hand
Samlar på: Minnen, vackra ansikten, erfarenheter
Inspireras av: Bussresor, böcker, vänner
Fascineras av: Grymt talangfulla människor
Lycka är: Att älska någon så mycket att man kan dö för den, att skriva långa, konstiga dikter mitt i natten som ingen riktigt förstår, att upptäcka nya, spännande människor
Hat är: Ett ord vi missbrukar

Andreas Johnson

Det är sexigt med människor som har levt ett liv

- definiera ett liv

droger, alkohol, depressioner, panikångest, dödsfall,  svek, olycklig kärlek,

- okej

Det är vackert, visst låter det sjukt, men jag tänder på människor som tagit sig ur skiten och kommit ut på andra sidan med stora muskler på insidan av kroppen, muskler som aldrig kan jämföras med ytligheter som magrutor och biceps. Det är beundransvärt och fascinerande. När man tror att man skall dö, då lever man mer intensivt. Det är sant. Erfarenheter är hett. Prova.



Go little children, go out and play, abuse life

/Biffy


Inuti fjollträsk

Jag viker ut min själ här, fläker ut mig som pervopoesins porrdrottning
bröst och fittor är ingenting gentemot hjärtan och själar gott folk

Lovar och svär ers majestät

- - - - - -

Idag har jag ont i magen. Imorgon skall jag jobba på melodifestivalen.


Livstycken

blommiga klänningar, randiga benvärmare, kommunister, tygpåsar, påsar under ögonen, svarta tårar, alternativa tårar, jag gråter inte för det ni gråter för, se mig för jag är inte som alla andra, titta bort för jag är alldeles för speciell för dig, vi tänker inte likadant, jag tänker tusen gånger mer än kopiorna ni trycker upp i varandras ansikten och rumpor som bevis för den totala originaliteten, specialiteten, ja det luktar inte gott, ni kanske tar på varandra men ni tar på varandra på ett speciellt sätt, viktigt, ett sådant sätt som sätter sig som en nit i betraktarens öga som ramlar baklänges ner på parkettgolvet med stora repor och klösmärken, skönt va, vi gör det för att alla andra gör det men vi gör det till ett eget speciellt jävla ögonblick, det är okej för vi tar på oss kläderna sen med våra egna händer och knäpper till oss själva med säkerhetsnålar och skärp, går därifrån och ut. bort. fortsätter längta

-- - - --- --- --- -------


En Sekund i din famn var tretusenåttahundrafemtiotusen minuter i mitt huvud, för jag lovar att jag fortfarande kan känna det där du fick mig att känna, en tidlös kram som spelas upp om och om igen inuti varenda cell i min kropp precis när jag vill och inte vill och när du tittar på mig genom fönsterrutan skakar jag. Jätteäckligt faktiskt. Jag inbillar mig verkligen att det där betydde någonting för annars skulle jag glömma din hud som fastnade på mig, annars skulle den aldrig ha fastnat på mig. Det skulle aldrig funnits någon början.

Tönterier.

 

 


Syster

http://turn.blogg.se/ <-- Min vackra lillasyster, ge henne lite kärlek fellows ;)

Kärlek

är jag verkligen genomskinlig?


Lite.


Som mig.


vi är som varandra älskling



Paradoxer




                          

Man kan inbilla sig saker för att må bra.

Det tror jag verkligen på.



- - - -



Foo



On the mend my love

Tårar

Jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig och du förstår inte du förstår inte du förstår inte du förstår inte du bara säger en massa andra saker saker som jag inte vill höra för jag förstår faktiskt det handlar om att jag saknar DIG och inte krogen biljareden och alla andra du förstår inte fan du förstår verkligen inte det räknas visst allt räknas ekvationer matematik och du och jag kommer du ihåg när jag gråter då förstår du men du ser inte känner inte kan inte ändrar planer men jag gråter ändå brunch hotell tankar känslor kul hej saker kanske saker saker saker

Jag tänker på om du tänker på mig


Jag vill ju att du ska göra det

,G

---

Jag är inte van honey, det känns konstigt att känna så här med dig, vi känner ju varandra, känner varandra och om man känner varandra som vi känner varandra ska det inte kännas så där

Därför kan jag inte vara tyst

Shut up M