thingswelost.in.thefire.part5.korrespondans.

-
det var längesedan som jag kände mig så här lycklig,
så läskigt jävla lycklig,
så där så att det nästan gör ont,

jag vill liksom spara det ner,
konservera min glädje,
 
all nyfunnen kunskap, en tilltro till min egen förmåga, att jag kan, att jag har någonting att komma med, har börjat bubbla inombords,
och jag vill aldrig, aldrig släppa taget, vill vara där för evigt, i tryggheten, säkerheten,
 
men,
jag vågar inte hoppas,
jag vågar inte vara naiv,
jag vet inte om jag vågar tro att det faktiskt händer
-

Kommentarer
Postat av: Patrik

Det sjuka är att Krunegårds låt är en av de jag håller högst. Den säger ALLT.

Postat av: a.k

Man måste lära sig att våga vara naiv. Ibland (nästan hela tiden) är det bättre att vara naiv än pessimistisk.

2008-08-23 @ 13:01:14
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback