osmiskbar

ingen utflykt
verkligen lika bra.
behöver vara ifred ikväll
måste skriva av mig. och drömma om afrika.
på skarpen. det är inte okej. akta monstret.


musik. läka blöda läka blöda. skratta gråta. men gråtis då. gullebarn.  
here we go again - kelly rowland
world hold on - bob sinclair
bobbybabe
last night - justin
anxiety - papa roach ft black eyed peas
lose you - linda sundblad
sockersöt rosaskimrande helveteskärlek
heartbeats - Knife
hjärtont. stickor i själen
say my name - destinys child
oops oh my - tweet
your body - pretty ricky
baby baby - corona
minnen. mums
lie about us - avant ft nicole scherzinger
no more drama - mary j blige
som tusen nålar och insikter på samma gång
ge mig kraft och mod darling
gimmie the light - sean paul
nöjd- veronica maggio
den är min
7 seconds - nenah cherry
budskap och
lejonhjärta - snook och organism 12
har aldrig fått smäll inte ens tanken har slagit mig
never never - brick and lace
give it up to me - sean paul ft keyshia Cole
after love - diddy
run away - real mcvoy
nostalgi och varm vardagsrumsdans med syster
what goes around comes around - justin
tänker på någon just när den här låten spelas
eller egentligen många människor


jag ska ut och briljera nu. tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback