NYSTART



Detta har hänt
- Börjat skriva på min bok, MIN BOK, känns riktigt bra, vilken utmaning alltså! 
- Köpt nya
Cliniquemascaran, vilken besvikelse!
- Knåpat ihop en riktigt fin novell, håller just nu på med en ny, psykologisk och sensuell!
- Varit rak och ärlig mot en vän som jag ödslat alldeles för mycket ledsna känslor på!
- Snackat med Filip och Fredrik (framförallt den sistnämnde) under inspelningen av Ett herrans liv! (hey, killarna är ju hur sköna som helst!)
- Tränat massa Pilates!
- Upptäckt den myspysiga stämmningen inne på Indiska
- Börjat besöka en homeopat, min lilla häxa, mirakel sker!
- Sålt mitt älskade Gucciskärp till mamma (som hon för övrigt gav mig i 17-årspresent...), är jag en ond människa?
- Börjat meditera varje kväll innan jag somnar, helt sjukt bra för sinnet!
- Tagit upp mitt intresse för läsning igen, planerar att snart lägga en order på adlibris!
- Slarvat med hudvårdsrutinerna, favvofuktcremen från Murad slut = DEPP! måste köpa ny! Nivea gör mig finnig och fet...=(
- Köpt ett par riktigt chica, 80-tals inspirerade, mörkbruna stövlar från sixtyseven, månadens bästa köp?

Detta har jag upptäckt
- Att fyra nötcreme och en moviebox är en fantastiskt rolig och hisnande sagobok för (unga) "vuxna"!
- .....det är rätt skönt att vara helt ensam ibland
- .....tända ljus och doften av rosenträ skänker mig lugn i höstmörkret...
- .....miniklänning+tights = Sant! 
- .....mammaavdelningen på HM bjuder på en hel del snygga, "oversized" fynd!
- .....jag är så grymt mycket starkare än jag trott!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det var på tiden :) men hur går det med allt annars då? Och NÄR har vi egentligen tänkt oss en fika? en snabbis på lovet kanske vi kan hinna med?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback