Lovley day!

Vilken euforisk känsla. Att vandra runt i favvolinnet (offwhite med söta spetskanter från Filippa K) och korta uppvikta shortsen slår i nuläget precis ingenting, så sjukt skönt att slippa linda in kroppen i bylsiga koftor (mysfaktorn till all ära) och jättelika vinterspektakel.

Jag njuter över att se Stockholm klä av sig (med risk för att låta lightporrig). Visa lite hud, komma lite närmare själ och hjärtat, människan under, bakom och liksom inuti skalet. Onödigt poetiskt och smörsliskigt till all ära. Jag är iaf på mitt mest underbara humör idag och smider seriösa planer på att le mot minst fem främlingar till och förgylla dagen för mig och alla andra på diverse olika sätt. Ska till och med låta bli att svära över damen som tränger sig före på bussen (duktig flicka). Well, worth a try.

Ciao så länge!

Kommentarer
Postat av: Felicia

håller med till fullo! solen skiner och genast leker hela svenska folket sommar, I LOVE IT! tänk vad lite sol kan göra..Om ändå sommarn vore här nu altså.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback