Fick liksom förhinder, så, ursäkta röran

Jaha.

Så var den här dagen slut. Innehöll diverse olika höjdpunkter, promenixen i Sofo (my first time!) tillexempel. Så mysigt, tack för det fina vädret och trevligt sällskap. Skrattade en hel del så nu lever jag kanske några minuter längre. Merci beaucoup my friend!
 
Så har jag tränat. Jag älskar att träna. Jag drömmer om träning. Jag vill gå och lägga mig bara för att få vakna och veta att bussen till pilates center går om en kvart. Sharp. Njuter av att gå upp halvåtta, sätta upp håret i en slarvig tofs utan att duscha, dra på mig mjukisarna och skippa sminket. Kallas beroende. Endorfinerna ger ett sådant sjukt rus, offrar det mesta för att komma åt det liksom. Mmm, the addiction speaking.

Gjort en del ärenden också. Okej då. Ett. Stängt av den där förbaskade telefonen som ändå inte fungerar, den bara står där och ser cool ut som värsta mormorsantikviteten. Noll nytta.

Ungefär som en trött Mathilda.


Kommentarer
Postat av: Janju

Att träna är underbart! :)

Postat av: Lovisa

hej hej matilda. det verkar roligt med pilates. men är det dyrt ? visst blir kroppen finare och slankare av det?
kram

2006-09-30 @ 15:00:16
URL: http://l0v1sa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback