Ball i corall (öh)

Hmm. Nää, jag är inte "en av grabbarna". Har ingen snopp och inte speciellt håriga ben. To bad. Fattar vinken liksom. Därför blir det nog Thaimat för min del. Ja det blir det. Med mamma och kanske lilla Ella, fem år (som för övrigt stoppade in två ballonger innanför tröjan och lekte Natasha, hmm, tackar gud för mobilkameran!).

För dagen är jag iklädd ett klarrött/corallfärgat linne med tunna axelband som knyts, fyndade på H&M, till det; vackra, matchande naglar och rutiga gubbshorts, uppvikta, kör nog guldiga flats till, ballerinamodell, ursöta! Avslutar med seglar kofta/kavaj, Gina Tricot, oj vad glad jag blev när jag hittade den! Riktigt budjetfynd!


Kommentarer
Postat av: sheida

haha, natacha wannabee ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback