shesaidtakeadump.

har en liten tvångstanke.
när jag går på toaletten hos andra måste jag alltid kolla två gånger om jag har spolat.
går ut ur badrummet och går sedan in igen, lyfter på locket och tittar så att allt kiss och eventuellt bajs är borta.
pustar ut.
ibland spolar jag en gång till bara för säkerhets skull.
alternativ nummer två är att spola två gånger redan från början.
kommer ofta på mig själv att fundera över vad nästa person på toa kommer att tänka. om den kommer att tro att det är jag som är dålig i magen eller har stänkt på toalettringen. blir helt nervös. för det är sällan jag. har aldrig riktigt förstått hur det kan hamna kiss på ringen inne på damernas. högst förvirrande och föga angenämt.

mitt förhållningssätt till att besöka dass är alltså inte helt okomplicerat. sätter alltid igång en massa tankar och grubblerier. jobbar på det. snart snart.

snart ska jag bara spola en gång.

hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback