jagkanskebaratror.

jag röker och röker och röker och bedövar och bedövar och blir ännu mer bedrövad.  

jag vill inte ha någon.
det finns inte någon i hela världen som jag vill ha. jag är inte kapabel till att vilja ha någon. att vilja ha någon som vill ha mig tillbaka . det finns inga läppar som jag vill kyssa och inga fingrar jag vill fläta och det finns absolut ingen jag vill knulla med. det är slutknullat. det finns ingen i hela världen som får knulla med mig. jag ska aldrig mer använda det ordet. det är ett fult ord. det finns inte någon att våga bli så kär i att det gör ont i hjärtat och som har ont i hjärat tillbaka.

åt helvete.
nu ska jag spendera lite cozytime med min tenta. 
alla dessa upprepningar och negationer gör mig yr i huvudet.

hej!

Kommentarer
Postat av: signe

vill du hålla dig borta från det bästa så är hästar ännu bättre för hästar kan man inte bli knullad av, de är för stora.

sök upp en hästhage!

Postat av: yayyyo its tha happiboy here =)

dyyyyyyyyyyyy jag har faktist slutat röka göre du med :D inte rökt sen 12/5 :D

2008-05-19 @ 13:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback