Theyonlywantyouwhenyou'reseventeen.

han sa att han var min groupie.
jag har aldrig haft en groupie förut.
det kändes bra.

han ville att vi skulle göra blandskivor till varandra.
när jag sa att jag inte hade någon tom brännskiva sa han att jag kunde göra ett blandband.
ett blandband. ett kassettband med mina allra finaste låtar.
till honom. jag skulle ge mina finaste till honom.

men.
mamma slängde vår gamla underbara kassetbandspelare för längesen.

så jag köpte en tom skiva och fyllde den med glädje, sorg, sex och salta tårar.
varsågod.

As in rebekkamaria - Yours Truly
Kristian Anttila - Harhjärta
Emelie Simon - Fleur de saison
Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt
Cauterize - Don't stop now
Ladytron - Seventeen
Kings of convinience - I'd rather dance with you
Kleerup ft. Lykke Li - Until we bleed
Jenny Wilson - Summertime (the roughest time)
Veronica Maggio - Stopp
Justice ft. Simian - We are your friends
Jens Lekman - Kanske är jag kär i dig
Amy Winehouse - Tears dry on their own
Soho Dolls - No regrets
Lykke Li - Little bit
Regina Spektor - Fidelity
Yelle - Ce jeu
Third Eye blind - Never been so alive
Feist - One evening
- - -

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fint, fint, fint, fint, fint.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback