blipp.blippagärnet.

Till A.
- - -
det är så vackert där jag sitter.
du skulle se mig.
på mitt berg. mitt alldeles egna berg. och tänker. och läser. och gråter och skrattar.
kanske till och med på samma gång.
det är lustigt att det går att känna sig så vilsen och splittrad på en plats så stillsam och lugn att det nästan gör ont.
men jag vill vara här ändå.
det är mitt lyckoställe. en plats att bli lycklig på.
jag hoppas att din tid på gotland blir fin. kanske är det ditt lyckoställe?
- - -

jag vet inte från vad eller var i mig.
men när jag satt där. och bara kände.
ja. då ville jag berätta det.
att det finns en plats för mig. som bara är min.
som gör mig lite mer hel.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

En kram till dig!

Postat av: a.k

Jag har min bro. Kontrasterna där är så starka, det frå en verkligen att fndera. Det är som en liten oas mitt i motorvägen.

2008-06-12 @ 00:59:40
URL: http://decibel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback