I'dratherdancewithyou.

jag sprang ut på en brygga igår.
jag sprang och sprang tills jag stod precis på kanten. där stannade jag.
betraktade min spegelbild i vattnet.
jag tror att den grät.
jag kunde inte se. för det var bara vatten överallt.

jag sprang in i dig idag.
hade inte tänkt det egentligen.
men skivan.
den förbannade skivan ville till dig.
längtade liksom.
jag tror att den tycker om dig.
den tycker om dig.

jag kommer att tänka på dig imorgon.
jag kommer att tänka på det jag ville säga idag.
jag saknar dig.
jag tror att jag kommer att sakna dig.


Kommentarer
Postat av: Bella

Kunde inte INTE beröras av din kommentar... Mathilda, det går över. Det går över. Jag vet att det gör det. Det är föga tröst för dig just nu, och jag vet hur verkligen svårt det är att se ljuset i tunneln när man är mitt i skiten, men tro mig: det går över.

Lycka till och jag tänker på dig.

//Bella


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback