virginsuicide.

peace and love.
ta min festivaloskuld och släng den långt åt helvete. hårt och brutalt. det är så jag vill ha det. tryck mig.
kristian, css, markus, kent, håkan, hives, mando, veronica, pistolerna, dom dansande dagarna, miss li, hästpojken...
here I come.

och fan vad jag ska smutsa ner mig och ligga och hångla i främmande tält med främmande pojkar och leka med deras främmande tungor och främmande fingrar över hela mig. och dricka sprit. det var längesedan nu. jag vill bli stupfull och äcklig och påflugen och kladdsugen . jag vill spy på någon med flit. jag har aldrig provat det. mina skor ska vara trasiga och håret fett som milda margarin. jag ska dansa av mig alla kläder och bada naken om det finns någonstans att bada och aldrig aldrig gå och lägga mig ensam. jag ska gråta på nästan varje konsert. av lycka och av sorg och tänka på alla människor som jag pussats och kramats med till dom där sångerna. skratta tills jag får ont i magen av alla minnen och tårarna tagit slut. ta på mig en sopsäck för att det känns skönt mot huden och gräva ett stort hål i marken och begrava alla ölburkar och knullkompisar och cigarettfimpar där.

och lykke. dig ser jag den 23 juli på mosebacke.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback