crashingdown.memorylane.part6.

åh.
och han.
B.
den där världens vackraste.
han ringde också.
jag hade skickat ett sms, drink?
han var på en releasefest.
en snyggfest.
för någon ny tidning.
dorian.
han är med där.
på några bilder.
jag förstår varför.

han talade med bubblande skummande skumparöst och jag drömde.

du är fin.
det är brist på fina saker där jag är.
vill du bli min fina sak en liten liten stund?
jag vill bara titta litegrann.
lovar.


nej. jag ska hem och sova.
jag orkar inte.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Jesper

hmm.. med ovan förstår jag att du var uppe i tresiffrigt... :) du e ju BRA på riktigt... hmm... nu åker du in i min google reader ... thnx för att du tittade förbi och lät mig upptäcka din blogg :) puss //J.

Postat av: victoria

sååå bättre än typ... obesvarad kärlek?

2008-07-17 @ 21:29:51
URL: http://svartvitlila.blogg.se/
Postat av: mathilda

Åh.

tack.

så glad jag blir :)



nä.

nu är mina siffror i botten.

orättvist tycker jag.



2008-07-17 @ 23:29:00
URL: http://dalberg.webblogg.se/
Postat av: Mathilda

allt är bättre än obesvarad kärlek.



2008-07-17 @ 23:48:12
URL: http://dalberg.webblogg.se/
Postat av: Jagvillvaraanonym

Du skriver vackert.



Det är en märklig värld vi lever i om inte du får din kärlek besvarad. Men jag tycker att du är kärlek, även om det är märkligt. Efter så få ord. Och tänk vad de små orden skulle betyda för den som förstod. Hade det varit jag så skulle jag gjort allt för att få förstå. Men det är för att du skriver så vackert.

2008-07-18 @ 02:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback