onthekitchenbench.thinkingofyou.

om att inte nudda golv.
om att inte falla.





Kommentarer
Postat av: victoria

Hur man når dit? Mitt nirvana alltså? Hm. Jag tror jag har min distanstagande sida att tacka. Du vet, ensamvargen. Du verkar vara tvärtom.



Det här kommer låta självklart, men jag tror inte att det är så självklart egentligen: man blir inte till genom dem. Man finns redan. Man behöver syre, men man behöver inte deras syre. Man är självständig, klarar sig fint!



Jag insåg just att mitt hjärta inte är lika mjukt och varmt som ditt verkar vara. Det är nog det som räddar mig. Självständighet, stolthet, frihet osv!

Postat av: josephine

DESSA BILDER ÄR FANTASTISKA

2008-07-31 @ 19:13:56
URL: http://josephineochmalin.blogspot.com
Postat av: bert-ollle

fina bilder, Ja.

2008-08-04 @ 18:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback