Korrespondans.

Till A
-
jag har tänkt.
och kommit fram till följande:

det är inte bra att röka cigaretter.
det är väldigt dåligt att lyssna på för hög musik.
det är dessutom en helt och hållet värdelös kombination.
för om man röker. då dör man.
och om man dör.
då kan man inte lyssna på musik.
inte ens för högt.

och det är ju såklart fasligt synd.
för jag vill ju leva.

och kunna göra bort mig fler gånger.
lämna flera tvåminuter och fyrtiotre - sekundersmeddelanden.

coolt ju.
kommer inte riktigt ihåg vad jag mumlade.
men jag tror att jag menade det.


Kommentarer
Postat av: Jesper

Tänk att få ett sådant mejl... om cigg och musik... OCH om döden.. idag har gått i bakfyllans tecken... hade uppskattat ett sådant mejl från någon idag..

Postat av: sofia

har ju pluggat gymnasiet där å är där rätt ofta. associerar bara lund till bra saker, så jag älskar staden:) jag hoppas dit hjärta inte värker längre och att lund kan bli nåt mer positivt för dig senare.

jag gillar inte cigaretter. jag har som princip att aldrig ta ett bloss, min morfar dog pga det. jag hoppas jag klarar det.

2008-07-20 @ 21:58:28
URL: http://sofiapunktm.blogg.se/
Postat av: mathilda

J: haha. ja, det är aldrig fel, synd bara att personen i fråga kanske inte uppskattar det lika mycket som jag önskar att han gjorde, vet inte ens om han kommer att läsa det. om jag vill att han ska göra det heller. om jag kommer att få några svar. men jag antar att osäkerheten är en del av kärleken. hm.



S: Jag vet att lund kommer att bli någonting bra för mig. för jag älskar cyklar, och jag älskar kullersten. det är allt jag behöver. kärlek är bara en mindre detalj att inte gäna allt för stor uppmärksamhet åt.

2008-07-20 @ 23:37:50
URL: http://dalberg.webblogg.se/
Postat av: mathilda

*ägna.

2008-07-20 @ 23:38:26
URL: http://dalberg.webblogg.se/
Postat av: Anonym

min vän, cyklar och kullersten är inte alltid receptet på en bra tillvaro. från nåågon såm fått nog av cyklar kullersten och rödvin. puss.





2008-07-24 @ 01:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback