sometimes we talk over dinner like old friends. (fragment, av ett liv innan detta)

Augistikväll. 07.

om världens vackraste och hans flickor.

 

En snäll öl. Två onda vinglas. Musselpojken hade haft sex i sin brors säng i alla ställningar som finns. Han sa så. Och jag pratade om bestick. Knivar och gafflar och skedar. Ta mig bakifrån din stora hingst undrade jag om hon hade sagt där uppe på toppen kanske med bruna hårtussar i händerna, sådan där pojkull. Knullull. Storhetsvansinne inuti henne och jag vet att det gör ont. Hur onanerar du?

Han följer med mig hem i alla fall eftersom att jag gillar att sprida ut mig själv på asfalterade vägar utan rödljus.


Musselpojken ligger med pärlflickan en gång.

aldrig mer.


Kommentarer
Postat av: a.k

gjorde han!?

Postat av: victoria

Nu sitter jag här igen. Gubben är INTE här. Phew! Jävla 40+are-stalker! Haha, vilken text. Läste föressten att du övar dig i konsten att släppa taget. Bra där, bra där. Hoppas att det går framåt. Det är det enda jag är bra på. Whats up med mig liksom. Kan ju vara farligt också.

2008-08-06 @ 18:50:00
URL: http://svartvitlila.blogg.se/
Postat av: mathilda

gjorde vad?



ja. vi låg med varandra.

det vet du.

syster.

2008-08-07 @ 01:59:47
URL: http://dalberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback