tellmeaboutit.

SCÄ.
Idag fick jag svara på hur många frågor som helst om panikångest och mani och fobi och tvångstankar och självmord och tabletter och kräk och död. riktigt upplyftande faktiskt. älskar att tänka tillbaka på tiden då allt var ett helvete. femton och fast i en djup depression tillsammans med blöta kuddar och en skrikande mamma.
hjärtklappning. for sure. alkoholförgiftning. lätt. ambulans. flera gånger. utmana mig. dödfall. mars 2004 blev jag pappalös eftersom att hans hjärta gick och dog. någon hängde sig för ett tag sen också. jaha. och om du ska uppskatta hur många gånger du spyr på en månad. 28x minst två. säg sextio. okej. vi måste nämligen placera människor i kategorier här. så fiffigt eller hur. välkommen till ätstörning typ fyra. var god tag plats och spänn fast säkerhetsbältet hårt som fan och lägg alla chokladkakor på hyllan. skål och en stor klunk champange på att jag tydligen inte besitter tillräckligt mycket självhat för att klassas som en typisk ästörd person.  för sa hon och pekade på det lilla diagrammet på dataskärmen. minus skumpan då såklart. jag tänker väl mest att det är bulimin jag hatar och inte mig själv. jag är inte den och kommer aldrig att bli. och vad betyder K6? Ja. hm. att du är bra på att skydda dig själv. hahasnyft. tillåt mig att skrattgråta för en minut.

situationen är minst sagt förvirrande.
hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback