selfabsorbed.

det här är inte roligt.

det har hänt en massa hemliga saker och egentligen borde jag hålla mig borta härifrån så att folk fattar att jag inte är tillgänglig. försvunnen. att jag är ett spöke liksom. som bara vissa kan se. som skräms. och spökar helt galet mycket. och jag gråter. och tänker och sover dåligt. mår illa. funderar och bakar bröd och lyssnar på melankolisk vispop. inga missade samtal. inga sms. mamma tog min mobil dom första dagarna. lika bra. känt mig som världens mest pyttelilla människa. obetydlig. som en fis i rymden ungefär.

måste skaffa mig perspektiv.
kliva ur mig själv för en stund.
gå i någon annans skor.
eller.
typ inga skor alls som i afrika där barnen inte har någonting.

ska städa. byta sängkläder. ta på mig en fin klänning och kladda ner ansiktet med smink. sen ska jag ringa hon på svt. om praktik.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback