hgfrefs

blir kallad på möte. hej. nej tack. hejdå. screw you.
jag blir överkörd av en fittradiobil. min fot dör. lindabinda.
inga pengar. inget legg. ingen plånbok.
ringer någon. hej. du. jag är ledsen. på riktigt. stöd stöd stöd. strumpa. ta dig i rumpan. nu är det film. ciao och. någonting. då vet jag nästa gång någon är pissfull. sover darling. inte tid. måste fortsätta drömma sött.
på tal om...så sätter jag mig i piss på bussen. på riktigt. en annan människas urin. klibbar ihop byxbenen. penetrerar huden och förgiftar mitt sinne ännu mer.

skitmörker utomhus också. man ser inte vad man tänker.
tar av mig kissbyxorna. sätter i mig hundraton sprutgrädde som jag hatar för att jag måste ha socker. våga droga.
hets hets hets.

rullalitenbulla till sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback