ibgh

jag känner mig mindre som en korsningsrondell nu än vad jag gjorde igår


Kommentarer
Postat av: loathing

hej. jaha, nej jag har aldrig hört talas om varken sara stridsberg eller boken, men nu blir jag ju nyfiken på att kolla upp det. vad är det för typ av bok? jag är ganska petig när det gäller böcker, he.
som en kosrningsrondell känner man sej varje dag. det är bara att snurra på och blinka och tuta. det är det enda rätta.
tjohej!

Postat av: Mathilda

det är en. hm. väldigt vacker och vidrig bok. sara vann augustpriset förra året, eller om det var förförra, otroligt språk, trassligt och lidelsefullt och fullkomligt fantastiskt. magiskt.
haha. aa, det var så jag tänkte det, skiter i blinkers och sådant, bara kör gärnet ;)

2007-10-02 @ 18:29:23
URL: http://dalberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback