Svetto

Investerat i ett friskis och svettis kort
Är ungefär hur kul som helst, idag körde jag kondition, imorgon blir det poweryoga
Skulle kunna träna varje dag typ, vet att man ska vila, men det är ju så förbaskat tråkigt,
och när jag väl bestämt mig för någonting så ger jag femhundraelva procent och glömmer bort allt annat runtomkring, blir ett riktigt freak, rätt härlig tror jag, välmående och hyper

Lite halvrisigt humör dock. Väldigt synd. Hoppas att det tar sig. Det gör det iofs alltid.
Tänkt lite mycket kanske, ja, varit lite mycket uppe i huvudet eller vad man ska säga, irriterande iaf,
däremot har jag kommit på att jag har ett jävla fokus när det väl gäller, så stolt över mig själv för att jag klarat av allt jag klarat av, det är driv i den här kroppen kan ni ge er på!

Skriv på boken älskling. Just do it.

Låttips: Boston med Augustana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback