galenidiot

crazyfool.

Vad ska jag göra?

Mina drömmar är verkligen världens skummaste drömmar, dom på natten, inte dom på dagen för dom är fullt normala (öh), hur som helst så kan dom innefatta typ vad som helst, det finns ingenting som är för konstigt för min hjärna, förstår inte varför, har hört att jag bearbetar saker när jag sover, men va fan, vanligtvis brukar jag komma ihåg allting men inte just idag, 

skulle kunna skriva en hel sagobok, verkligen, en gång drömde jag om en jättestor majskolv som kunde prata, dessutom var han guide och mörkhyad, inte alls gul, hemskt trevlig, berättade om lejon och elefanter och bodde i en grotta,

ett genomgående tema är väl att drömmarna alltid saknar sammanhang, tycks förflytta mig mellan olika världar, kroppar känslotillstånd, så långt ifrån verkligheten man kan komma ungefär, skulle kanske bli en bra julkalender, ring mej SVT,

så drömmer jag om saker som verkar hända sen, senare, på riktigt, jätteofta är jag med om saker som det känns som om jag varit med om förut, är ungefär som att mycket händer två gånger i mitt liv, kanske tre, och att jag inte kan sätta fingret riktigt på varför, speciellt grejer som människor säger, verkligen wierd, likadant är det med ansikten, känner ofta igen människor som jag aldrig har träffat och då känner jag mig lite halvgalen för det måste ju betyda att jag faktiskt har träffat dom förut, fast jag inte har det,

för jag kanske inbillar mig och då är jag ju faktiskt galen


god damn it.

Nytt ord
Udditet = En häftig cool avikelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback