bristfällig

O jag är en geak ja för det är jag

Suttit och laddat ner gammal musik i två timmar. Snart nästan tre. Mer två. Och tjugo minuter. Whatever. Ace of base liksom. Hur 90tal som helst. Underbart.

Bangade på gamla stan. Sorry. Men jag är sjukt sliten i kropp och själ. Sitter här med min friskisflarra och klunkar isvatten.

Socialt handikappad efter dagen i Täby centrum. Hej skulle jag kunna få din mailadress. Ja. Nej. Varför. Om jag får din. Hejdå. Den är privat. Du var söt. Inte du. Aldrig. Go and fuck yourself. God förmiddag. Ursäkta. Rörigt det här. Lärare i rosa satin. Pojke i flickkläder. Du ska väl kolla?

Stoppa upp mig. Jag menar. Fingret. I din röv. För jag är drenerad och uttorkad och,

Sovnödig. Nördig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback