lördag morgon.

total urladdning.


skakade rumpa till timbuktu iklädd arbetskläder. hur kul som helst. hade en egen scen. hemmagjord. i plåt. metall?

gamla vänner på besök. i mitt hjärta. spännande.

nya vänner. på besök. i. i. också i hjärtat. traskade in där. slet tag i några klaffar och vener. bara liksom messade till den röda geggan. ännu mer.


fast. klarhet. en del saker bara vet jag säkert nu. och det känns skönt. lättnad. det som är på riktigt är underbart.

skala skala skala skala bort din sura min.
skyddsdräkt.

smaka på den du storkäft.
fegis fegolina. feggo. ut ur mitt system. plooopp!

jag grät inte. jag var arg. du var dum. glöm inte det.

ren och fin. inuti nu
amy winehouse. tears dry on there own


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback