käften-

11 timmar x 2 på grönis.

ordbajserier. okej.

hej ny. lek. skoj. högt torn. integritet. staket. kö. makt. mikrofon. byglar. skratt. kram. kväll. mörkt. lycka.
god morgon. sms. kram. dans. skratt. lindy. madonna. miniderm. båt. hej. hej. hej. hej. hej. läget. bra. läget. bra. kul att se dig. kul att se dig. nyckel. bygelhelvete. poooofffttt. fjortis. vifta med händerna. rast. vatten. kiss. mat. ppppppffft. bygelfitta. saftblandarhora. förlåt. inte meningen. sur. rast. sväljer fel. vattenspya. intution. försöker. rast. tivolifucket. dans. . flockledare. båt. utgång. vänner. skratt. blickar. namn. tystnad. lättnad. hemgång. bil. -

allt annat vill jag inte skriva. det som ska stå efter bil. ska inte stå där. ligga där. blod.

jag visste faktiskt. såg det i ögonen. det där svarta mörka djupa farliga hemskt onda.
ville säga det. för du är fin.

uppehåller mig inte vid det.
måste. sova bort allting. gräva ner mig bland kuddar. lakan. ingen död där. fina skära drömmar. bort.

tankestop.
- - - - - - -
mina kollegor är världens bästa.
jag blir varm i hjärtat. tänk att man längtar till jobbet.
och tills after jobbet. HÖHÖ....

natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback