födelsedag

nä nu får det vara nog.
jag tänker inte skämmas alls faktiskt. är som jag är.
take it or leave it. don't give a damn anymore.
inget mer självplågeri. behandlar mig själv som en god vän. goda vänner säger inte dumma saker om hur dålig man är. slut i rutan på det.

slarvat med allt bra. fast det finns mitt framför ögonen på mig. skärpning. och distans. 
 

så lycklig för jag fyller år idag. fick en fin kamera. 
ungsbakad lax i folie. färska örter.
jordgubbar med florsocker och färsk frukt med vit choklad. champagne.
tack världens bästa familj.

facebook. mathilda dalberg. barnsligt kul .
geekylicious.

"sömn, kläder och att bry sig om vad folk tycker är överskattat"
så sant som det var sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback