dumma

6 kr på kontot.

inte okej.

Kommentarer
Postat av: Mami

"Pengar är inte allt, My Love"
Säger dom som inte fattat grejjen med hur pengar-frihet-lycka hänger ihop...Länge Leve SHOPPINGEN!
Puss /Mami

2007-06-13 @ 16:05:17
Postat av: Mami

Nu ska jag ta ner de lessna löven vi prydde balkongen med på din stora dag...vill inte...de var nästan lika vackra som du. Men jag ska försöka hålla liv i de fina balkonglådorna vi prydde i gult, blått och vitt den där speciella dagen den 5/6...
Jag ska plocka ner dina buketter och gosedjur i överdåd i blågula snören som fortfarande pryder väggen i vardagsummet...
Jag ska smälla de blå-gula ballongerna med girlander i guld o blått som fortfarande pryder köket...snyft...men jag ska hänga upp det fantastiska svartvita fotot som även prydde ditt plaktat. Mathilda 2.5 år. Kärlek till dig fyller mitt hjärta varje dag.

2007-06-13 @ 16:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback