förgrymmat.

å. när allt blir precis som man vill. men gör precis tvärt om.
ligger och spyr på mitt blåa badrumskakelskitgolv. istället. fingrar i halsen.
när någon bara vill killa en i nacken. mår man piss. kiss också.

bara ekar musik i moshuvudet. bubblar runt. Så jag fann ingen ro i era led, inget skäl att dela med mig mer
Och jag fann ingenting som höll mig sövd, ingenting som släckte längtans törst
Och doktorn bara ropade till mig att;
Killen! Du borde räkna till tio och tagga ner

och kroppen. känns inte som om den sitter helt ihop. lösa delar. just nu on the botten. of mig själv. Vill här ifrån, och försvinner
ut i en bakfylla blandad med ångest
jag säger samma sak för 6002:e gången
Jag ska aldrig mer göra så jag känner såhär
Det kvittar vilken fest de är och hur många jag känner där
Jag svär om jag bara kan klara idag
så ska jag ta mig i kragen och vara så glad

yej. dirtytalk. hårda jävla karameller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback