Hur ser en empirist på the matrix

Filosofist javisst.

Öhm. Not.

Spyr på skiten alltså. Hatar att lämna in halvfärdiga halvdåliga halvhjärtade halva arbeten för i helvete halvor suger.

Kan egentligen bättre. Bara orkar inte. Tänker på massa annat. Sommaren och anställningsintervjun på torsdag och ansvar och pengar och muskler speciellt på ryggen. Planerar i huvudet ett helt liv och det tar tid minsann mina vänner och vänners vänner. Personlig träning och tvproduktion och coach och dietist och modevetenskap och författande och psykolog

ja alltså

Jag är tydligen lyckligt lottad som har så många alternativ och saker jag vill göra. Mångfacetterad heter det. Men jag känner mej mest mångförvirrad. Ska skaffa struktur, skriva på papper och kladda ner tankekartor. Bli tacksam.

Framtiden framför inte bakom mig. Det är ju egentligen hur grymt som helst

Nu ska jag spela dator. Erkänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback