Mmmys

....Mysa med mig själv, promenera med mig själv, skriva för mig själv, städa för mig själv, fika med mig själv, gå på bio med mig själv...


Den här helgen skall jag vara ensam. Ett läskigt, stort, femstavigt ord. Att det är mitt eget val är viktigt och det skall bli så gudomligt skönt. Och omvälvande. No doubt.

Att kunna vara ensam utan att gå sönder är en konst jag vill lära mig att behärska. Jag kommer att stänga av min mobil, skippa msn och låta bli hemtelefonen.


....Träna, läsa, renovera garderoben (!) och dricka en massa te
Tända ljus och lyssna på musik....
HERE I COME!


Kommentarer
Postat av: Evie

skulle göra allt för att känna känslan att vilja vara själv. jag vill aldrig vara själv, även fast jag vill så kan jag inte.. illa :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback