Sommar

Status: Avslappnad, myskläder och ruffsigt hår.

Lovley day.
Vilken härlig dag. Pripps blå reklamen till all ära, nu är det på riktigt liksom. I alla fall snart. Jag längtar, längtar, längtar!

Nattbad
Sena kvällar
New York
Bara fötter
"har det redan gått ett år?"
Söta bikinis
Brunbränd hud
Samtal under bar stjänhimmel på blå studsmatta
Grilla
Lite kläder
"jag vill aldrig att det här ska ta slut"
Bronzig hy
Fräsh make
Magasinens sommarbilagor/specialutgåvor/reportage/guider
Badpojkar
"Vet du va, jag tycker om dig...Jättemycket"
Shorts
Färsk frukt
Båtutflykter
Träffa alla gamla vänner
"Jag har saknat dig"
Lösa linnen
Förhoppningar
Drömmar, liksom lite lättare att hoppas på sommaren
Trollan
Solblekt och saltigt hår
Klippor, het berggrund mot huden

Jordgubbar med vispgrädde
Kärlek
Utefester
Picknickmat
Handukar som aldrig verkar torka
Muskler









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback