Godnattsaga

Jag är happy happy för äntligen har jag tagit mig i kragen (?) och fixat fina fötter. Efter en hel del spatserandes i mina kära gyllene skor höll fossingarna på att dö ut/torka sönder/spricka. Visst, ballerina är bekvämt och oerhört skönt men för stackarna som vart instängda i strumpor och diverse lager på lager anordningar orsakar sommarklimatet en smärre chock. Kontentan av det hela: Något måste göras. Snarast. Och eftersom att händerna fick sig en rejäl omgång igår med favvolacket och världens bästa handcreme var det ju inte mer än rättvist. Filade och smörjde in tassarna med len olivolja (använder mig ofta av just olivolja, ren mulitprodukt som funkar fuktgivande för hela kroppen), ja tack! Känner mig som en fluffigt rosa prinsessa, ska tända lite värmeljus och bara njuta av lugnet (och mina fina händer/fötter, haha).

Har börjat uppskatta den där speciella stunden på kvällen mer och mer. Sakta men säkert lär jag mig att det är okej med tystnad och stillhet. Jag som alltid haft så svårt för det kan nu nästan, nästan slappna av riktigt ordentligt alldeles ensam. Vara med mig själv, typ, och mina egna tankar. Applåd för det tack. Övning ger ju faktiskt färdighet.

Nu är det dags! Sussa sött och dröm vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback