Limited edition

...Älskade, hatade, fruktansvärt vackra skitämne att ta sig an. Speciellt om man inte riktigt vet vad det är. Eller kanske bara snuddat vid det lite lätt men backat, bränt sig och gjort sig själv väldigt illa. Love fucking hurts....


....Ändå så kan jag inte låta bli. Shame on me. Återigen är jag där och tafsar på det förgångna ...Mina vänner, jag vet vad ni tänker och förmodligen vill ni bara kräkas i min mun över detta eviga tjat. Do it, jag blundar och låtsas som om det regnar, sväljer och säger "tack, det var gott, en gång till?".....

...Så speciell är Han...

...Nu börjar det trassla till sig så därför ska jag trassla upp det för er gott folk - Han kommer alltid att finnas i mitt hjärta även fast det var Han som trampade på det först och hårdast...

THE END.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback